Zarząd własny
: 11-04-2011, 12:31
Mam mały problem i potrzebuje porady jak go rozwiązać. Jestem członkiem zarządu wspólnoty mieszkaniowej, która liczy 100 lokali. Mamy podpisaną umowę przez poprzedni zarząd z firmą administrującą nieruchomością. z tego co udało mi sie znaleźć na forum taka umowę możemy jako zarząd wypowiedzieć z zachowaniem okresu wypowiedzenia zgodnym z umową. Ale mam inny problem. W chwili obecnej oczekuje na wydanie licencji na zarządzanie nieruchomościami i mam dylemat:
- czy zając się administrowaniem jako członek zarządu i właściciel lokalu;
- czy też poczekać na licencję i założyć firmę w wtedy podpisać umowę z zarządem i zając się administrowaniem.
I tu zaczynają sie schody : czy jako licencjonowany zarządca i mający własna firmę mogę dalej być w zarządzie administrować nieruchomością? Kto wtedy powinien podpisać umowę ze mną jako firmą?!.
- czy zając się administrowaniem jako członek zarządu i właściciel lokalu;
- czy też poczekać na licencję i założyć firmę w wtedy podpisać umowę z zarządem i zając się administrowaniem.
I tu zaczynają sie schody : czy jako licencjonowany zarządca i mający własna firmę mogę dalej być w zarządzie administrować nieruchomością? Kto wtedy powinien podpisać umowę ze mną jako firmą?!.