Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

Zarząd wspólnoty sprawowany przez osoby fizyczne wybrane spośród właścicieli lokali lub spoza ich grona.
Wiadomość
Autor


Barbarahorz
.
.
Posty: 8
Rejestracja: 24-10-2022, 09:50

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

#15 Post autor: Barbarahorz » 25-10-2022, 10:29

Ponownie byłam w banku. Poszła reklamacja z mojego konta, oraz z konta oddziału, ale bank ma 30 dni na odpowiedź. Rozmawiałam też z rzecznikiem finansowym ministerstwa. Oczywiście potwierdził moją rację, ale sprawą mogą się zająć po odpowiedzi na reklamację.

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

irenalo
moderator
moderator
Posty: 8805
Rejestracja: 27-03-2006, 20:06

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

#16 Post autor: irenalo » 25-10-2022, 14:11

Nie myśleliście, by założyć nowe konto w innym banku? Wpłaty za listopad byłyby już na nowym koncie ale byłoby za co regulować rachunki?
Bank, który tak postępuje jest niewiarygodny.

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

Awatar użytkownika
Siemowit
.
.
Posty: 7
Rejestracja: 20-07-2022, 12:16

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

#17 Post autor: Siemowit » 04-11-2022, 18:56

"Zażądajcie pisemnie podstawy prawnej żądania banku - tylko nie nazwy ustawy, a konkretnego jej artykułu i punktu." NIE KONIEC NA TYM! Proszę zażądać: PUBLLICZNYCH PRZEPROSIN, ODSZKODOWANIA/ZADOŚĆUCZYNIENIA, chociażby za nerwy/stres..., aby o tym dowiedziało się jak najwięcej ludzi w całym kraju!

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

Anitages
.
.
Posty: 4
Rejestracja: 22-06-2023, 18:26

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

#18 Post autor: Anitages » 22-06-2023, 18:33

Barbarahorz pisze:
25-10-2022, 10:29
Ponownie byłam w banku. Poszła reklamacja z mojego konta, oraz z konta oddziału, ale bank ma 30 dni na odpowiedź. Rozmawiałam też z rzecznikiem finansowym ministerstwa. Oczywiście potwierdził moją rację, ale sprawą mogą się zająć po odpowiedzi na reklamację.
Jestem ciekawa, jak zakończyła się sprawa? Mamy teraz podobny problem

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Zarząd wspólnoty”