zmiana w sposobie użytkowania

Przechowywanie, udostępnianie i kontrola dokumentacji. Zmiana sposobu sprawowania zarządu, zmiana zarządu lub zarządcy.
Wiadomość
Autor
roza_krysia
.
.
Posty: 85
Rejestracja: 25-06-2007, 21:46

zmiana w sposobie użytkowania

#1 Post autor: roza_krysia » 05-01-2010, 13:26

Mam pytanie,jakie sa prawne konsekwencje jeżeli zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszk.na uzytkowy spowoduje iz budynek nie będzie spełniał warunków zgodnych z planem zagospodarowania terenu.Chodzi mi o to że w planie jest teren przeznaczony pod budynek wielorodzinny mieszkalny z mozliwością usług,ale usługa nie może przekroczyc powierzchni części mieszkalnej.Co w takim przypadku?

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

Awatar użytkownika
andy
admininistrator
admininistrator
Posty: 3249
Rejestracja: 05-05-2006, 13:56

Odp.: zmiana w sposobie użytkowania

#2 Post autor: andy » 06-01-2010, 17:05

Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części wymaga zgłoszenia właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej. Do zgłoszenia należy dołączyć m.in. zaświadczenie wójta, burmistrza albo prezydenta miasta o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo ostateczną decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w przypadku braku obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W przypadku kolizji zamierzonego sposobu użytkowania z ustaleniami m.p.z.p. organ wniesie sprzeciw.
Ostatnio zmieniony 06-01-2010, 17:06 przez andy, łącznie zmieniany 1 raz.

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Dokumentacja wspólnoty i zmiana zarządzającego”