Zmiana zarządcy - jakie dokumnety ?

Przechowywanie, udostępnianie i kontrola dokumentacji. Zmiana sposobu sprawowania zarządu, zmiana zarządu lub zarządcy.
Wiadomość
Autor
pindi
.
.
Posty: 1
Rejestracja: 28-12-2009, 20:22

Zmiana zarządcy - jakie dokumnety ?

#1 Post autor: pindi » 28-12-2009, 20:51

witam wszystkich forumowiczów

wspólnota mieszkaniowa (kamienica , 14 mieszkań, 80% wykupione prze mieszkańców) przymierza się do zmiany zarządzającego,
chcemy sami zarządzać nieruchomością
niebawem ma nastąpić spotkanie z poprzednim zarządcą w celu przekazania dokumentów

proszę o radę jakie dokumenty powinniśmy przejąc, jakie ewentualnie skopiować
oraz na jakie elementy należy koniecznie zwrócić uwagę przy takim przekazaniu

z góry dziękuję za okazaną pomoc

[ Komentarz dodany przez: andy: 2010-01-06, 17:51 ]
Post przenoszę do odpowiedniego działu: "Dokumentacja wspólnoty i zmiana zarządzającego" i zachęcam do przejrzenia prowadzonych tu dyskusji.

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

bykira
moderator
moderator
Posty: 4262
Rejestracja: 17-11-2006, 18:11

Odp.: Zmiana zarządcy - jakie dokumnety ?

#2 Post autor: bykira » 29-12-2009, 11:24

Wszystkie dokumenty dotyczące Waszej nieruchomości. Koniecznie zróbcie to protokołem. Wszczególności żądajcie inwentaryzacji, książki obiektu budowlanego wraz załacznikami w postaci protokołów z przeglądu, wszelkich umów zawartych w waszym imieniu itp.

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

ourson
.
.
Posty: 476
Rejestracja: 18-08-2009, 21:15

Odp.: Zmiana zarządcy - jakie dokumnety ?

#3 Post autor: ourson » 29-12-2009, 11:32

bykira pisze:Koniecznie zróbcie to protokołem.
Tylko niech to będzie szczegółowy protokół - tj. najlepiej wymienione wszystkie dokumenty, a nie po prostu stwierdzenie "przekazujemy dokumentację nieruchomości ...."

Znam przypadek w którym zarząd przejmował projekt budowlany i w protokole było zapisane jedynie "przekazujemy/przejmujemy projekt ...." potem okazało się że kilku projektów wewnątrz brakowało - ale już było pozamiatane. I teraz jest problem.

U nas protokoły wymieniały kolejno wszystkie dokumenty. Łącznie z mailami od mieszkańców. To być może przesada już lekka była, ale robiliśmy małą pokazówkę :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Dokumentacja wspólnoty i zmiana zarządzającego”