Zarządca odmawia skopiowania dokumentów

Przechowywanie, udostępnianie i kontrola dokumentacji. Zmiana sposobu sprawowania zarządu, zmiana zarządu lub zarządcy.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
mamaMani
.
.
Posty: 28
Rejestracja: 16-03-2009, 22:37

Zarządca odmawia skopiowania dokumentów

#1 Post autor: mamaMani » 29-04-2009, 16:57

Zarządca odmówił mi zrobienia kserokopii kosztorysów ofertowych remontu dachu (archiwalne). Chciałam zweryfikować zasadność wyboru oferty z biegłym. Musiałam napisać podanie (potwierdzone), zaś administratorka oświadczyła, że ma miesiąc na odpowiedz. Przecież nie mogę zrobić notatek z trzech ofert, bo po pierwsze nie znam się na tym, po drugie mam prawo zweryfikować to u rzeczoznawcy.
Moim zdaniem została wybrana zła oferta (dach zrobiono bez paroizolacji). Czy odmowa zrobienia kser ogranicza moje prawo do kontroli Zarządcy? :|

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

Awatar użytkownika
wokal79
.
.
Posty: 641
Rejestracja: 12-06-2007, 14:48
Lokalizacja: Górny Śląsk

Odp.: Zarządca odmawia skopiowania dokumentów

#2 Post autor: wokal79 » 30-04-2009, 16:45

Nie rozumiem - Zarządca odmówił Ci czy stwierdzić, że skseruje Ci te oferty w terminie miesiąca?

Pamiętaj, że Zarządca ma też inne obowiązki niż tylko kserowanie dokumentów i trudno czasami dostać dokumenty natychmiast. Ale termin miesięczny to moim zdaniem zbyt długo.

Może lepiej wziąć aparat cyfrowy i samemu zrobić zdjęcia - będzie szybciej ;-)
Serdecznie pozdrawiam

Wokal

Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi w Zabrzu, Piekarach Śl, Gliwicach, Bytomiu, Knurowie i Rudzie Śląskiej.
http://www.domostwo.eu

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

Awatar użytkownika
jaceko
moderator
moderator
Posty: 3325
Rejestracja: 25-09-2008, 21:09
Lokalizacja: Lublin

Odp.: Zarządca odmawia skopiowania dokumentów

#3 Post autor: jaceko » 30-04-2009, 17:02

Zajrzyj TUTAJ