Przeznaczenie suszarni na potrzeby zarządu WM
Przeznaczenie suszarni na potrzeby zarządu WM
Witam,
wypowiedzieliśmy umowę administratorowi i sami za trzy miesiące przejmujemy zarząd nieruchomości w całym zakresie. W związku z powyższym chcielibyśmy jedną z trzech suszarni "przejąc" pod mini biuro dla zarządu. Pomieszczenie jest generalnie przygotowane pod względem budowlanym(tzn. jest posadzka, pomalowane ściany, prąd, ogrzewanie itp.), chodzi o wyposażenie go tylko w sprzęty typu szafka na dokumenty, biurko, krzesło dla właścieli załatwiających sprawy w zarządzie itp oraz formalne przejęcie. Nie wiem jak to jest prawnie rozwiązane, ale sądzę że nie jest to lokal tylko części nieruchomości wspólnej, ale czekam na oficjalne stanowisko od dewelopera.
W takim przypadku podejrzewam, że potrzebna będzie uchwała większości właścicieli, że się zgadzają na takie rozwiązanie. Tak naprawdę nikt nie korzysta z tych pomieszeczeń, jako suszarni i stoją niewykorzystane.
Czego jeszcze powinnismy dopilnować? proszę o podpowiedź?
Mam jeszcze jedno pytanie związane z tą kwestią-chodzi o wyposażenie tego biura-czy możemy to zrobić, ujmując koszty zakupu podstawowych sprzętów w planie gospodarczym na przyszły rok czy trzeba to rozwiązać w inny sposób?
wypowiedzieliśmy umowę administratorowi i sami za trzy miesiące przejmujemy zarząd nieruchomości w całym zakresie. W związku z powyższym chcielibyśmy jedną z trzech suszarni "przejąc" pod mini biuro dla zarządu. Pomieszczenie jest generalnie przygotowane pod względem budowlanym(tzn. jest posadzka, pomalowane ściany, prąd, ogrzewanie itp.), chodzi o wyposażenie go tylko w sprzęty typu szafka na dokumenty, biurko, krzesło dla właścieli załatwiających sprawy w zarządzie itp oraz formalne przejęcie. Nie wiem jak to jest prawnie rozwiązane, ale sądzę że nie jest to lokal tylko części nieruchomości wspólnej, ale czekam na oficjalne stanowisko od dewelopera.
W takim przypadku podejrzewam, że potrzebna będzie uchwała większości właścicieli, że się zgadzają na takie rozwiązanie. Tak naprawdę nikt nie korzysta z tych pomieszeczeń, jako suszarni i stoją niewykorzystane.
Czego jeszcze powinnismy dopilnować? proszę o podpowiedź?
Mam jeszcze jedno pytanie związane z tą kwestią-chodzi o wyposażenie tego biura-czy możemy to zrobić, ujmując koszty zakupu podstawowych sprzętów w planie gospodarczym na przyszły rok czy trzeba to rozwiązać w inny sposób?
Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Schowaj odnośniki |
Odp.: Przeznaczenie suszarni na potrzeby zarządu WM
Jeżeli to jest NW, to będzie potrzebna uchwała o zmianie przeznaczenia części nieruchomości wspólnej.joven pisze:W takim przypadku podejrzewam, że potrzebna będzie uchwała większości właścicieli, że się zgadzają na takie rozwiązanie
A po co Ci stanowisko dewelopera? Zajrzyj do dokumentacji? Jeżeli powierzchni suszarni nie uwzględniono przy wyliczaniu udziałów, to to jest NW.joven pisze:Nie wiem jak to jest prawnie rozwiązane, ale sądzę że nie jest to lokal tylko części nieruchomości wspólnej, ale czekam na oficjalne stanowisko od dewelopera.
Przy uchwale o zmianie przeznaczenia suszarni na biuro podjęłabym też uchwałę o przeznaczeniu pewnej kwoty na wyposażenie.joven pisze:Mam jeszcze jedno pytanie związane z tą kwestią-chodzi o wyposażenie tego biura-czy możemy to zrobić, ujmując koszty zakupu podstawowych sprzętów w planie gospodarczym na przyszły rok czy trzeba to rozwiązać w inny sposób?
Potem wystarczy wpisać w plan gospodarczy 2013, jak nikt nie zaskarży oczywiście.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Schowaj odnośniki |
Odp.: Przeznaczenie suszarni na potrzeby zarządu WM
dziękuję za już udzielne odpowiedzi. Mam jeszcze tylko jeszcze jedno pytanie odnośnie zakupu sprzętu-planujemy też sami przejąć rozliczanie mieszkańców-czy zakup komputera i oprogramowania do tego celu będzie można sfinansować ze środków wspólnoty?
Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Schowaj odnośniki |
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 379 Odsłony
-
Ostatni post autor: piotrusb
11-06-2021, 09:12
-
- 0 Odpowiedzi
- 890 Odsłony
-
Ostatni post autor: piotrusb
24-02-2022, 17:19
-
-
odwołanie zarządu powierzonego
autor: markot » 28-10-2021, 15:32 » w Dokumentacja wspólnoty i zmiana zarządzającego - 3 Odpowiedzi
- 931 Odsłony
-
Ostatni post autor: piotrusb
31-10-2021, 17:32
-
-
- 4 Odpowiedzi
- 1154 Odsłony
-
Ostatni post autor: markot
19-01-2022, 21:59
-
-
Rachunek z zarządu przy współwłasności
autor: piotrusb » 16-11-2021, 12:22 » w Orzecznictwo sądów powszechnych - 0 Odpowiedzi
- 624 Odsłony
-
Ostatni post autor: piotrusb
16-11-2021, 12:22
-