Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

Czyli wszystko o księgowości, rozliczeniach z Właścicielami i usługodawcami oraz o zarządzaniu finansami Wspólnot.
Wiadomość
Autor
franki
.
.
Posty: 270
Rejestracja: 18-03-2011, 13:13

Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#1 Post autor: franki » 19-09-2018, 21:40

Miesiąc temu złożyłem zarządowi oficjalną reklamację naliczonych mi kosztów zużytych mediów, gdyż uważam że zostały one rozliczone niezgodnie z obowiązującym regulaminem rozliczania mediów.
Mimo ponowienia prośby nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
Co można z tym fantem dalej zrobić? Jak ich zmusić do rozpatrzenia reklamacji?
Pozdrawiam
franki

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

piotrusb
.
.
Posty: 5967
Rejestracja: 28-12-2009, 17:51

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#2 Post autor: piotrusb » 19-09-2018, 22:29

Tak naprawdę nie ma takiego środka. Jeśli jesteś pewny swoich racji, to możesz zapłacić odpowiednio do zgłoszonej reklamacji i wtedy zarząd, jeśli jej nie uznaje, będzie mógł skierować pozew przeciw Tobie do sądu i ten rozstrzygnie sprawę.
piotrusb

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

franki
.
.
Posty: 270
Rejestracja: 18-03-2011, 13:13

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#3 Post autor: franki » 19-09-2018, 22:51

Zapłaciłem kwotę bezsporną. Tylko że oni teraz pewnie będą mi naliczać odsetki.
A każda moja wpłata w pierwszej kolejności będzie szła na zaległość..
Kwota różnicy nie jest duża więc aby narosły stosowne odsetki musi minąc naprawdę sporo czasu.
Pozdrawiam
franki

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

franki
.
.
Posty: 270
Rejestracja: 18-03-2011, 13:13

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#4 Post autor: franki » 20-09-2018, 19:51

A czy brak odpowiedzi na reklamację nie jest czasem naruszeniem Art. 21 ust 1 UoWL
Zarząd kieruje sprawami wspólnoty mieszkaniowej i reprezentuje ją na zewnątrz oraz w stosunkach między wspólnotą a poszczególnymi właścicielami lokali.
Pozdrawiam
franki

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

piotrusb
.
.
Posty: 5967
Rejestracja: 28-12-2009, 17:51

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#5 Post autor: piotrusb » 20-09-2018, 20:24

Trudno to pod ten artykuł podciągnąć, a nie ma określonego prawnie terminu w jakim zarząd powinien udzielić odpowiedzi. Jeśli byłoby to nagminne, to prędzej można by się odwołać do art. 20 ust. 2 uwl:
Zarząd lub poszczególni jego członkowie mogą być w każdej chwili na mocy uchwały właścicieli lokali zawieszeni w czynnościach lub odwołani.
ale do tego potrzebna jest większość.
piotrusb

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

franki
.
.
Posty: 270
Rejestracja: 18-03-2011, 13:13

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#6 Post autor: franki » 21-09-2018, 07:51

Dlaczego trudno podciągnąć - skoro nie udzielił odpowiedzi na reklamacje to nie reprezentuje w tej kwestii wspólnoty mieszkaniowej..
Pozdrawiam
franki

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Księgowość, rozliczenia, zarządzanie finansami Wspólnoty”