Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

Czyli wszystko o księgowości, rozliczeniach z Właścicielami i usługodawcami oraz o zarządzaniu finansami Wspólnot.
Wiadomość
Autor
falcon
.
.
Posty: 70
Rejestracja: 26-03-2012, 09:03

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#13 Post autor: falcon » 23-09-2018, 17:13

Napisz im że jak nie udzielą Ci odpowiedzi do dnia …. to traktujesz reklamację za uznaną

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

franki
.
.
Posty: 270
Rejestracja: 18-03-2011, 13:13

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#14 Post autor: franki » 23-09-2018, 17:16

Nie wiem czy jest do tego podstawa prawna..
Trochę poszukałem i pomyślałem że może dałoby się to podciągnąć pod

Art. 455 KC.
Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania
Pozdrawiam
franki

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

piotrusb
.
.
Posty: 5967
Rejestracja: 28-12-2009, 17:51

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#15 Post autor: piotrusb » 23-09-2018, 18:58

Nie ma tu takiej podstawy.

Świadczenie to zachowanie się dłużnika zgodne z treścią zobowiązania zadośćczyniące godnemu ochrony interesowi wierzyciela.

To nie ta sytuacja.
piotrusb

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

franki
.
.
Posty: 270
Rejestracja: 18-03-2011, 13:13

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#16 Post autor: franki » 23-09-2018, 20:04

W tym temacie znalazłem coś takiego
na portalu Zarządca.pl
Pozdrawiam
franki

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

piotrusb
.
.
Posty: 5967
Rejestracja: 28-12-2009, 17:51

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#17 Post autor: piotrusb » 23-09-2018, 20:14

Nie ma już licencji zarządzania nieruchomościami - to tak nawiasem.

Natomiast reszta sprowadza się do tego - usiłujesz wykazać, że masz rację. Masz.
I co dalej? Jedyną sankcją, o której już kilkakrotnie pisałem jest odwołanie (ewentualnie zawieszenie) zarządu lub jego poszczególnych członków. Pozyskasz do tego większość jeśli przedłożysz taką uchwałę?
Cała reszta to przelewanie z pustego w próżne. Nie ma terminu na udzielenie odpowiedzi przez zarząd i nie ma innych sankcji niż odwołanie zarządu - to jest sedno sprawy.
piotrusb

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

franki
.
.
Posty: 270
Rejestracja: 18-03-2011, 13:13

Re: Brak odpowiedzi zarządu na reklamację naliczonych kosztów mediów

#18 Post autor: franki » 23-09-2018, 20:43

Wiem że nie ma już licencji, co nie wpływa na resztę zacytowanego wyjaśnienia..

Nie usiłuję wykazać że mam rację, szukam po prostu innych możliwości.
A wykazanie komuś, że działa niezgodnie z jednym czy drugim aktem prawnym daje większe szanse na odwołanie go i przekonanie do tego pozostałych..
Pozdrawiam
franki

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Księgowość, rozliczenia, zarządzanie finansami Wspólnoty”