Brak odpowiedzi na pismo wysłane e-mailem.

Zarząd sprawowany przez zatrudnioną przez wspólnotę osobę fizyczną lub prawną.
Także administrator zatrudniony do pomocy zarządowi właścicielskiemu.
Wiadomość
Autor
nabuhodonozor4
.
.
Posty: 2
Rejestracja: 23-01-2022, 08:15

Brak odpowiedzi na pismo wysłane e-mailem.

#1 Post autor: nabuhodonozor4 » 23-01-2022, 08:58

Jakiś czas temu napisałem email do administacji odnośnie wadliwej instalacji elektrycznej na klatce schodowej . Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi . Czy administracja ma obowiązek odpowiedzieć na takie pismo , czy pismo powinno być wysłane pocztą lub zaniesione osobiście . Znajomy powiedział że takie coś powinno się pisać nie do administratora ale do Zarządu czy jest to prawda ? Myślę że jezeli administracja przyjmuje pieniądze z Funduszu Remontowego to pisma tego typu kieruje się do nich . Kto posiada dokumenty z przeglądu okresowego instalacji elektrycznej w częściach wspólnych ? Ogólnie prąd na klatce grozi wypadkiem i nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności . Z rozmów z innymi lokatorami wiem że oni też narzekają i wydzwaniają przy każdej nowej awarii tj. braku światła na klatce schodowej. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź ...

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

piotrusb
.
.
Posty: 5967
Rejestracja: 28-12-2009, 17:51

Re: Brak odpowiedzi na pismo wysłane e-mailem.

#2 Post autor: piotrusb » 24-01-2022, 11:51

Nie ma normy prawnej, która nakazywałaby administratorowi udzielenia odpowiedzi na pismo właściciela lokalu, choć oczywiście dobra praktyka nakazuje takiej odpowiedzi udzielić.
nabuhodonozor4 pisze:
23-01-2022, 08:58
czy pismo powinno być wysłane pocztą lub zaniesione osobiście
To nie ma znaczenia.

Partnerem dla właściciela lokalu jest zarząd, bo to on podejmuje decyzje i reprezentuje wspólnotę zarówno na zewnątrz, jak i w stosunkach z właścicielami lokali.
nabuhodonozor4 pisze:
23-01-2022, 08:58
Myślę że jezeli administracja przyjmuje pieniądze z Funduszu Remontowego
Takie pieniądze powinny wpływać na konto wspólnoty, a nie administratora. Ich dysponentem jest wspólnota, nie administrator.
nabuhodonozor4 pisze:
23-01-2022, 08:58
Kto posiada dokumenty z przeglądu okresowego instalacji elektrycznej w częściach wspólnych ?
Takie dokumenty powinny być w dyspozycji zarządu.
piotrusb

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zarządca i administrator”