TU wyliczyło odszk.na 9 tyś wypłaciło 2800 zł

Czyli wszystko o ubezpieczeniach.
Wiadomość
Autor
Agusia73m
.
.
Posty: 12
Rejestracja: 28-09-2010, 23:55

TU wyliczyło odszk.na 9 tyś wypłaciło 2800 zł

#1 Post autor: Agusia73m » 01-10-2010, 23:22

Witam!
Zacznę od tego,że jestem zielona jeśli chodzi o procedury związane z uzyskaniem odszkodowania. Postaram się opisać w skrócie to,co się do tej pory wydarzyło, a forumowiczów proszę o radę: co dalej?

Po styczniowych roztopach śniegu z powodu zalegającego w rynnach lodu, zalało mi trzy ściany zewnętrzne i sufity ( mieszkam w bloku "wspólnotowym" w mieszkaniu narożnym, na ostatnim piętrze. W wyniku zamarzania i rozmarzania na ścianach i suficie pojawił się grzyb ( ale totrochę później). W związku z powyższym:

27 stycznia wręczyłam pismo zarządowi wspólnoty w którym oprócz poinformowania o zaistniałej sytuacji, domagałam się odszkodowania. Czekałam...
Po interwencji otrzymałam pod koniec marca protokół szkody ( moje pismo zostało potraktowane jako informacja...) Wspólnota wysłała panów na oględziny, podbiła protokół i wysłałam go do tu.
Przyjechał rzeczoznawca,zrobił zdjęcia,spisał protokół (kopii niestety nie otrzymałam) i...
28 kwietnia otrzymałam decyzję o wypłacie odszkodowania w kwocie 1755 zł.
W międzyczasie szukałam wykonawcy i zorientowałam się, że remont będzie kosztować ok 15 tyś.
6 maja TU otrzymało moje odwołanie ( pocztą za potwierdzeniem odbioru) Czekałam...
Pod koniec czerwca zadwoniłam zapytać czy coś się dzieje w mojej sprawie, bo wakacje,bo można by remont i dowiedziałam się że mojego odowłania NIE MA! Znalazło się jak przedstawiłam potwierdzenie odbioru. Zgodnie z sugestiami TU wykonawca przygotował pismo jaki wg jego wyliczeń będzie koszt robocizny i materiału.