przejęcie/przekazanie nieruchomości i dokumentacji

Zwoływanie zebrań, sposoby głosowań, pełnomocnictwa.
Wiadomość
Autor
markot
.
.
Posty: 15
Rejestracja: 13-06-2021, 13:46

przejęcie/przekazanie nieruchomości i dokumentacji

#1 Post autor: markot » 02-01-2022, 10:16

Czy lepiej, by tego przejęcia formalnie dokonywał nowy zarząd i przekazywał przejęte rzeczy potem administratorowi, czy też by lepiej zrobił to administrator posiadający pełnomocnictwo od zarządu? Jeśli administrator, to czy pełnomocnictwo dla niego powinno mieć jakąś szczególną formę, czy rozbudowaną treść?

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

piotrusb
.
.
Posty: 5967
Rejestracja: 28-12-2009, 17:51

przejęcie/przekazanie nieruchomości i dokumentacji

#2 Post autor: piotrusb » 02-01-2022, 19:03

Moim zdaniem optymalne byłoby przekazanie dokumentacji nowemu administratorowi w obecności zarządu.

Pełnomocnictwo dla administratora nie musi mieć żadnej formy szczególnej.
piotrusb

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Zebrania, głosowania i inne procedury”