Strona 3 z 4

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

: 25-10-2022, 05:04
autor: irenalo

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

: 25-10-2022, 06:50
autor: Barbarahorz
Tu też

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

: 25-10-2022, 10:29
autor: Barbarahorz
Ponownie byłam w banku. Poszła reklamacja z mojego konta, oraz z konta oddziału, ale bank ma 30 dni na odpowiedź. Rozmawiałam też z rzecznikiem finansowym ministerstwa. Oczywiście potwierdził moją rację, ale sprawą mogą się zająć po odpowiedzi na reklamację.

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

: 25-10-2022, 14:11
autor: irenalo
Nie myśleliście, by założyć nowe konto w innym banku? Wpłaty za listopad byłyby już na nowym koncie ale byłoby za co regulować rachunki?
Bank, który tak postępuje jest niewiarygodny.

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

: 04-11-2022, 18:56
autor: Siemowit
"Zażądajcie pisemnie podstawy prawnej żądania banku - tylko nie nazwy ustawy, a konkretnego jej artykułu i punktu." NIE KONIEC NA TYM! Proszę zażądać: PUBLLICZNYCH PRZEPROSIN, ODSZKODOWANIA/ZADOŚĆUCZYNIENIA, chociażby za nerwy/stres..., aby o tym dowiedziało się jak najwięcej ludzi w całym kraju!

Re: Bank zablokował konto wspólnoty z powodu braku weryfikacji beneficjenta rzeczywistego

: 22-06-2023, 18:33
autor: Anitages
Barbarahorz pisze:
25-10-2022, 10:29
Ponownie byłam w banku. Poszła reklamacja z mojego konta, oraz z konta oddziału, ale bank ma 30 dni na odpowiedź. Rozmawiałam też z rzecznikiem finansowym ministerstwa. Oczywiście potwierdził moją rację, ale sprawą mogą się zająć po odpowiedzi na reklamację.
Jestem ciekawa, jak zakończyła się sprawa? Mamy teraz podobny problem